6 مزایای سرمایه گذاری های جایگزین
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

اصطلاح "سرمایه گذاری جایگزین" ، ممکن است سرمایه گذاری را به ذهن متبادر کند که فقط سرمایه گذاران بزرگ نهادی به آن دسترسی داشته باشند ، یا حداقل سرمایه گذاری که به طور کلی برای درک متوسط سرمایه گذار بسیار پیچیده است. این یک تصور غلط رایج است و تا همین اواخر ممکن است تا حدودی درست باشد. اما با تغییر مقررات اخیر ، دسترسی به این کلاس از سرمایه گذاری ها برای مخاطبان بسیار گسترده تر باز شده و مزایا بسیار سودمندتر از آنچه انتظار دارید. فلزات گرانبها ، نفت و گاز ، سرمایه گذاری ، صندوق های تامینی ، املاک و مستغلات - همه اینها بخشی از گزینه های دیگر یا ALTS ، کلاس سرمایه گذاری است.

تمام سرمایه گذاری های جایگزین در یکی از دو دسته گسترده قرار می گیرند: سرمایه گذاری های عمومی یا خصوصی. یک سرمایه گذاری جایگزین که احتمالاً از آن شنیده اید REIT یا اعتماد به نفس سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. این یک سرمایه گذاری جایگزین عمومی است. مشاور مالی شما احتمالاً از آنها یاد کرده است ، و حتی ممکن است برخی از منابع REIT در نمونه کارها خود داشته باشید. و در حالی که REITS می تواند گزینه خوبی باشد ، آنها بسیاری از مزایای سرمایه گذاری های جایگزین خصوصی را از دست می دهند. بسیاری از سرمایه گذاران از این تمایز آگاه نیستند. با این حال،صندوق های املاک و مستغلات خصوصی به طور قابل توجهی از REITS بهتر عمل می کنندبشرما می دانیم که بزرگترین شکاف در بیشتر اوراق بهادار سرمایه گذاران در سرمایه گذاری های جایگزین خصوصی است و این همان چیزی است که ما به صفر می پردازیم.

بنابراین ، چرا در وهله اول در فضای دارایی جایگزین سرمایه گذاری می کنید؟

اگر یک سرمایه گذار فردی به طور متوسط تخصیص سرمایه گذاری خود را با بچه های بزرگ مقایسه کند ، آنها تفاوت گسترده ای پیدا می کنند.

به این داده ها نگاهی بیندازید که اختلاف بین چگونگی سرمایه گذاری مؤسسات (بچه های بزرگ) و افراد را برجسته می کند.

متوسط سرمایه گذار نهادی (صندوق های محافظت ، دفاتر خانواده ، موقوفات) تا 30 ٪ از اوراق بهادار خود را در مواردی غیر از سهام ، اوراق قرضه و صندوق های متقابل دارد. این سرمایه گذاری ها می تواند در املاک و مستغلات ، سرمایه گذاری و صندوق های تامینی از جمله موارد دیگر باشد. این را با یک سرمایه گذار فردی متوسط که 95 ٪ از پول خود را در بازار سهام قرار می دهد مقایسه کنید.

در حالی که بازار عمومی (سهام و اوراق قرضه) بد نیست ، این سرمایه گذاران نهادی می دانند که سرمایه گذاران منظم از مزایای گزینه های دیگر نمی دانند.

این یک نمودار جالب دیگر است که نشان دهنده تخصیص سرمایه گذاری صندوق موقوفات ییل است. این صندوق یک مطالعه موردی جالب است زیرا ده ها سال قبل ، ییل پول را از سهام و اوراق قرضه فقط به دارایی های جایگزین تر مانند صندوق های پرچین ، املاک و مستغلات و حتی چوب منحرف کرد. این افزایش موقوفه از 1. 3 میلیارد دلار در سال 1985 به 31. 2 میلیارد دلار در سال 2020 رسید.

ییل از شاخص سهام داخلی خود (یک صندوق شاخص که در سهام ایالات متحده سرمایه گذاری می کند) با حاشیه خوبی در طی چند دهه گذشته بهتر عمل کرده است ، و تقریباً 10 ٪ بازده سالانه در طی 20 سال گذشته منتهی به ژوئیه 2020 را به خود اختصاص داده است. در این بازه زمانی ، سهامبازده بازار 6. 2 ٪ بود.

بنابراین اگر ثروتمندترین و موفق ترین سرمایه گذاران در حال سرمایه گذاری مقادیر زیادی از اوراق بهادار خود در گزینه های دیگر و بازده بهتر هستند ، چرا سرمایه گذاران عادی این کار را نمی کنند؟

خوب ، تا سال 2012 ، قبل از تصویب اقدامات شغلی ، سرمایه گذاران انفرادی گزینه های زیادی در خارج از بازارهای عمومی ندارند ، مگر اینکه شما با حامیان مالی روابط از قبل موجود داشته باشید. اما اکنون به دلیل تصویب این قانون ، سرمایه گذاران معتبر اکنون به سرمایه گذاری های خصوصی دسترسی دارند که قبلاً برای دفاتر خانواده بزرگتر و سرمایه گذاران نهادی با روابط با شرکت های سهام خصوصی محفوظ بودند. سرمایه گذاران نهادی چندین دهه است که در این کلاس دارایی سرمایه گذاری می کنند ، اما اکنون راه های جدیدی برای کشف سرمایه گذاران انفرادی وجود دارد - و با صعود قابل توجهی.

انواع مختلف سرمایه گذاری های جایگزین

به طور کلی ، یک سرمایه گذاری جایگزین چیزی است که "جایگزین" برای سهام ، اوراق قرضه ، صندوق های متقابل ارائه شده در وال استریت است.

متداول ترین انواع سرمایه گذاری های جایگزین عبارتند از: صندوق های محافظت ، سهام خصوصی ، سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری ، نفت و گاز ومشاور املاکبشربرخی حتی تعریف را در سنگهای قیمتی و فلزات گرانبها ، هنر و عتیقه و کلکسیون ها گسترش می دهند.

در اینجا برخی از وسیع ترین دسته از متداول ترین سرمایه گذاری های جایگزین آورده شده است:

Alternative investments can include the private equity class, things such as real estate, oil & gas, art, etc.

  • صندوق های پرچین: این صندوق ها می توانند در طیف گسترده ای از اوراق بهادار سرمایه گذاری کنند و به طور کلی محدود به سرمایه گذاری های معامله شده عمومی هستند. انواع مختلفی از استراتژی ها وجود دارد ، اما معمولاً هدف استفاده از استراتژی خاص آنها برای تولید بازده در بازارهای بالا و پایین است.
  • سرمایه گذاری سرمایه گذاری: این بنگاهها بر سرمایه گذاری سهام در شرکتهای خصوصی تمرکز می کنند. به طور کلی ، این شرکت ها در اوایل مرحله یا سطح شروع با هدف رشد سریع و در نهایت به دنبال خروج یا با دستیابی به یک شرکت دیگر یا با یک پیشنهاد عمومی اولیه (IPO) هستند.
  • سهام خصوصی: این احتمالاً گسترده ترین دسته این سه است ، زیرا تمام سرمایه گذاری های خصوصی دیگر را غیر از سرمایه گذاری سرمایه گذاری می کند. مدیران صندوق در این کلاس می توانند از بودجه میلیون دلاری کوچکتر تا چندین میلیارد متغیر باشند. انواع دارایی که آنها در آن سرمایه گذاری می کنند از املاک و مستغلات ، تا زیرساخت ها ، نفت و گاز ، بدهی گسترش می یابد. زیر مجموعه بزرگ دیگری از سهام خصوصی به دنبال کنترل منافع کنترل در مشاغل عملیاتی است.

در حالی که صندوق های پرچین و سرمایه گذاری سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران متناسب با معیارهای خود ، مزایای بسیاری دارند ، اکثر سرمایه گذاران از گزینه های سهام خصوصی سود بیشتری خواهند داشت ، به ویژه که در آن بزرگترین شکاف برای اکثر سرمایه گذاران قرار دارد. گزینه های سهام خصوصی جایی است که ما بحث خود را متمرکز خواهیم کرد.

6 مزایای سرمایه گذاری های جایگزین

1. به طور کلی با بازار سهام ارتباط ندارد

هر سرمایه گذار که برای هر مدت زمان در بورس سهام بوده است ، احتمالاً برنده های بزرگی را تجربه کرده است ... و ضررهای عمده. هرکسی که به بازنشستگی نزدیک می شود یا در حال حاضر بازنشسته است ، با تماشای افت سبد سهام خود ، گاهی اوقات به طرز چشمگیری ، سوزش سر دل را تجربه کرده است. تنوع یکی از اصلی ترین دلیل سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری های دیگر است. آبررسی اخیر توسط شبکه Icapitalمشاوران برتر سرمایه گذاری ایالات متحده به عنوان دو دلیل اصلی برای سرمایه گذاری در گزینه های دیگر ، تنوع و بازده های جذاب را پیدا کردند.

سرمایه گذاری که با بازار سهام ارتباط ندارد ، به این معنی است که نسبت به فراز و نشیب های بازار تغییر نمی کند. بسیاری از سرمایه گذاران فکر می کنند که با نگه داشتن REIT ها یا سایر گزینه های دیگر که به صورت عمومی نشان داده شده اند ، متنوع هستند ، فقط برای یافتن این موضوعآنها به همان اندازه بی ثبات هستندوتارزش زیادی را به یک سبد سرمایه گذاری اضافه نکنید .

Alternative investments are generally uncorrelated to the stock market, providing a hedge of protection against the stock market

و به همین دلیل ما تمایز اساسی بین گزینه های عمومی و خصوصی ایجاد می کنیم.

بسیاری از سرمایه گذاران گزینه های خصوصی را به عنوان راهی برای محافظت در برابر نوسانات ، متنوع کردن اوراق بهادار خود کشف کرده اند. به این ترتیب ، هنگامی که بورس به طور قابل توجهی کاهش می یابد ، آنها از محافظت محافظت می کنند و همه سبد سرمایه گذاری آنها تحت تأثیر قرار نمی گیرد. بازار سهام حتی در یک اقتصاد پایدار غیرقابل پیش بینی است و گزینه های دیگر تا حد زیادی از نوسانات غیرقابل پیش بینی در بازارهای عمومی محافظت می شوند.

یک مثال عالی در املاک و مستغلات است. بیایید بگوییم که شما در یادداشت های وام مسکن سرمایه گذاری کرده اید یا یک ملک اجاره دارید. حتی اگر بازار سهام طی چند ماه گذشته به میزان قابل توجهی در نوسان داشته باشد ، وام گیرنده یا مستاجر شما قصد دارد وام یا اجاره خود را بپردازد.

2. عدم نوسانات

در یک سرمایه گذاری عمومی سنتی ، قیمت سهم بر اساس عوامل مختلف (بسیاری از مواقع به طور مستقیم با عملکرد یک شرکت گره خورده است) نوسان می کند ، اما به طور کلی با یک دارایی واقعی گره خورده است. از آنجا که سهام یک سرمایه گذاری خصوصی به صورت عمومی معامله نمی شود ، شما از نوسانات سرمایه گذاری های عمومی خودداری می کنید. به علاوه ، سرمایه گذاری شما نیز به طور معمول توسط یک دارایی واقعی پشتیبانی می شود.

برخی ممکن است بگویند که اگر شما یک سرمایه گذار بلند مدت باشید ، نوسانات نگران کننده نیست و با وجود فراز و نشیب های بازار سهام ، هنوز هم میانگین آن است~6-8 ٪ بیش از طولانی مدت (بسته به اینکه از چه کسی می پرسید). اما آنچه آنها نمی فهمند این است که نوسانات باعث می شود ترکیب شود. در اینجا سناریویی وجود دارد که ممکن است نظر شما را تغییر دهد.

در زیر ، من دو سناریو را نشان داده ام که در ابتدا 100000 دلار سرمایه گذاری می کنید و اجازه می دهم بیش از 30 سال رشد کند.

  • در سناریو شماره 1 ، 100000 دلار در بازار سهام سرمایه گذاری می کنید. شما دستاوردهای بزرگی دارید ، اما ضررهای بزرگی نیز دارید (یعنی نوسانات). اما ، بازده "متوسط" شما بیش از 30 سال 10 ٪ است ، خیلی بد نیست ، درست است؟
  • در سناریو شماره 2 شما هر سال ، سالانه 9 ٪ بازده قابل احترام ، اما وانیل را کسب می کنید.

آلبرت انیشتین یک بار گفت ، "علاقه مرکب هشتمین شگفتی جهان است."در اینجا قدرت باورنکردنی ترکیب مداوم نمایش داده می شود.

حتی اگر بازده "میانگین" در سناریوی دوم کمتر بود ، زیرا بی ثبات نبود ، قادر به ترکیب بود و نتیجه نهایی به پایان رسید6 برابر بیشتراز سناریوی اول. این یک تصویر چشمگیر ، اما نکته باقی مانده است ، نوسانات قدرت ترکیب را از بین می برد.

3. مالکیت مستقیم

در بیشتر سرمایه گذاری های عمومی ، آنچه شما خریداری می کنید یک دارایی کاغذی است - ارزش تخفیف درآمدهای پیش بینی شده آینده. شما واقعاً چیزی ندارید. حتی اگر شمادر REIT سرمایه گذاری کنید، شما از داشتن نام خود در عمل املاک و مستغلات بسیاری از سطوح حذف شده اید.

اگر در حال خرید شراب یا هنر خوب هستید ، مستقیماً آن بطری های شراب یا آن نقاشی روغن را در اختیار دارید. اگر یک ملک اجاره ای خریداری کرده اید ، مستقیماً خانه را در اختیار دارید. اگر شمایک یادداشت وام بخرید، شما در برابر یک ملک وثیقه دارید. یا اگر در یک صندوق خصوصی سرمایه گذاری می کنید ، به طور کلی مالکیت مستقیمی از هر دارایی که خریداری می کنند داشته باشید. در شرایطی کهصندوق درآمد آسپن، همه سرمایه گذاران به بخشی از صندوق تبدیل می شوند که نام آن بر اساس عنوان هر وام مسکن است که متعلق به آن است. اگر آسپن ناپدید شود ، سرمایه گذاران همچنان این مالکیت را در وام و حقوق به عنوان وام دهنده ملک حفظ می کنند.

4- مزایای مالیاتی مستقیم

سرمایه گذاری های جایگزین همچنین می توانند مزایای مالیاتی قانع کننده را ارائه دهند. با بسیاری از سرمایه گذاری های جایگزین ، به دلیل ساختار ، سود خود را بیشتر حفظ می کنید. در بسیاری از سرمایه گذاری های جایگزین خصوصی ، شما به عنوان بخشی از صندوق یا سندیکا تبدیل می شوید و به همین ترتیب مزایای مالیاتی مستقیماً به شما منتقل می شود.

دو مزایای مهم مالیاتی ، استهلاک عبور و معالجه سرمایه بلند مدت است. بسیاری از صندوق های املاک و مستغلات یا سندیکا هزینه استهلاک (هزینه غیر نقدی) را از درآمد خالص کاهش درآمد مشمول مالیات کسر می کنند. سرمایه گذاری های نفت و گاز دارای استهلاک/تخلیه مالیاتی بسیار مطلوب است.

Aspen Funds از LLC های Pass-Through استفاده می کند که سرمایه گذاران به یک مالک جزئی تبدیل می شوند. در وجوه ما ، بخشی از درآمد به عنوان سود سرمایه بلند مدت در نظر گرفته می شود ، که یک درمان مالیاتی بسیار مطلوب را ارائه می دهد.

بسیاری از سرمایه گذاران نیز غافل هستند که شما می توانید با صندوق های بازنشستگی واجد شرایط ، مانند 401K یا IRA ، در گزینه های خصوصی سرمایه گذاری کنید. بسته به نحوه ساختار سرمایه گذاری ، می توانید مالیات سرمایه گذاری خود را معوق یا حتی بدون مالیات رشد دهید.

5. درآمد قوی

همه سرمایه گذاری های جایگزین خصوصی سرمایه گذاری های پول نقد نیستند-یعنی آنها به طور ماهانه یا سه ماهه به شما پول نقد پرداخت می کنند-اما بسیاری از آنها وجود دارند ، به طور کلی در یک استراتژی املاک و مستغلات در جریان پول. برخی می توانند درآمد قوی داشته باشند ، در محدوده 8-10 ٪ سالانه. بسیاری از وجوه ساختار یافته اند تا بازده ترجیحی داشته باشند که سرمایه گذاران در ابتدا به صورت نقدی پرداخت می شوند.

هرکسی که سعی در ایجاد درآمد از سرمایه گذاری های عمومی داشته باشد ، مانند CD ، اوراق قرضه یا سود سهام پرداخت سهام می داند که این چقدر می تواند دشوار باشد. ما به طور معمول با سرمایه گذاران صحبت می کنیم که در تلاش برای تولید جریان نقدی در پرتفوی خود هستند ، به طور کلی در رقم های کم. همانطور که قبلاً مورد بحث قرار گرفت ، بازارهای عمومی می توانند بسیار بی ثبات باشند و خطر ایجاد یک بازده کوچک را افزایش می دهند.

6. سرمایه گذاری های منفعل

بیشتر سرمایه گذاران شلوغ ارزش بالایی را در زمان خود قرار می دهند و مدیریت فعال دارایی یا نمونه کارها به کار عظیمی نیاز دارد. بیایید املاک و مستغلات را به عنوان نمونه بگیریم ، همانطور که در آن جایی است که بیشتر سرمایه گذاران فکر می کنند سرمایه گذاری فعال را شروع کنند. آنها پس از هیجان از چشم انداز خرید یک خانه یک خانواده به عنوان اجاره یا حتی شاید ، یک آپارتمان چند خانواده کوچک ، آنها به سرعت درک می کنند که چقدر کار درگیر است و منحنی یادگیری چقدر بزرگ است. یک مربیان بی پایان وجود دارد که "برنامه 5 مرحله ای برای موفقیت" خود را می فروشند ، اما در نهایت این کار سخت است-پیدا کردن سرمایه گذاران ، به دست آوردن تأمین اعتبار ، ساختار ، ساخت و ارزیابی و ارزیابی املاک و غیره در این مرحله ، بسیاریسرمایه گذاران تسلیم می شوند و فقط فرض می کنند که گزینه های دیگری وجود ندارد.

One of the primary benefits of some alternative investments is the passivity. Investors can earn a return passively.

اما ، دوباره ، به دلیل تغییر مقررات ، دنیای کاملاً جدیدی باز شده است که بسیاری از آنها کاملاً منفعل هستند. به عنوان نمونه ، وجوه آسپن کاملاً منفعل است و نیازی به مدیریت مداوم از سوی سرمایه گذاران ندارد. مزیت دیگر صندوق های واقعاً منفعل یا سندیکا این است که می توانید از تخصص ، تیم و روابط اپراتورهای باتجربه استفاده کنید.

مضرات سرمایه گذاری های جایگزین

در حالی که گزینه های خصوصی فواید زیادی دارند ، اما اشکالاتی وجود دارد. رایج ترین سد راه برای سرمایه گذاران که به دنبال گزینه های دیگر هستند ، نقدینگی است. اگر در حال سرمایه گذاری در یک صندوق خصوصی هستید ، بیشتر آنها از 3-10 سال قبل از اینکه بتوانید سرمایه گذاری اولیه خود را پس بگیرید ، یک دوره قفل را در هر جایی خواهید داشت (هرچند که بسیاری از آنها در طول دوره قفل بازپرداخت می کنند). این امر زمانی منطقی است که می فهمید وجوه خصوصی به طور کلی با دارایی گره خورده است و برای نقدینگی سرمایه گذاری نیاز به انحلال دارایی دارد.

با این حال ، برخی از کلاس های گزینه های خصوصی ، مانند سرمایه گذاری Note ، می توانند بر این مانع غلبه کنند زیرا یک بازار ثانویه فعال وجود دارد. در ماصندوق، ما آن را طراحی کرده ایم تا فقط یک دوره قفل 1 ساله با نقدینگی پس از آن داشته باشیم.

نقطه ضعف دیگر ، این است که بسیاری از سرمایه گذاری های جایگزین نیاز به اعتبار سرمایه گذاران دارند (لینک به تعریف) ، یعنی یک سرمایه گذار با ارزش خالص بالا. با این حال ، تغییرات در مقررات همچنان گزینه های بیشتری را برای سرمایه گذاران غیر معتبر باز می کند.

گزینه های جایگزین برای چه کسانی هستند؟

سرمایه گذاری های جایگزین می تواند برای هر فردی که می خواهد بیشتر سبد خود را متنوع کند ، مناسب باشد.

بسته به مرحله زندگی و میزان علاقه شما به مدیریت فعال سرمایه گذاری های شما ، استراتژی های مختلف سرمایه گذاری جایگزین جذاب تر خواهد بود.

سرمایه گذار فعال

برای سرمایه گذار فعال که به دنبال بالا بردن آستین های خود است ، بسیاری از گزینه های محبوب در املاک و مستغلات و همچنین سایر صنایع باز است. ALT های ایده آل برای سرمایه گذاران فعال شامل داشتن خواص اجاره ، خانه های چرخشی یا سهام خصوصی با رویکرد مدیریت فعال بیشتر است.

سرمایه گذار منفعل

برای سرمایه گذار منفعل ، گزینه های دیگر می توانند بازده شدیدی را ارائه دهند که نیازی به زمان اضافی برای مدیریت ندارند. گزینه های دیگری که برای این نوع سرمایه گذار ایده آل هستند ، سهام خصوصی هستند ،سرمایه گذاری در صندوق یادداشت وام، کلکسیون و فلزات گرانبها.

سرمایه گذار بازنشسته یا با محوریت درآمد

برای کسانی که در بازنشستگی یا نزدیک به درآمد هستند یا به دنبال درآمد هستند ، گزینه های دیگر منبع درآمد کمتری را فراهم می کنند ، مشابه سرمایه گذاری سود سهام ، به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا درآمد حاصل از درآمد یا درآمد بازنشستگی خود را جایگزین یا تکمیل کنند. سرمایه گذاری های جایگزین که برای این نوع سرمایه گذار مناسب ترین است ، بیشتر در صندوق ها قرار می گیرد - صندوق های سهام خصوصی ، REIT های خصوصی ، صندوق های املاک و مستغلات خصوصی و غیره.

خواندن اضافی

درباره نویسنده

بن فریزر مدیر عامل و دفتر ارشد سرمایه گذاری Aspen Funds است. قبل از آسپن ، آقای فریزر در اولین بانک تجارت در بانک تجارت اول در زمینه منشأ وام تحت حمایت دولت (SBA و USDA) ، برای یکی از وام دهندگان برتر SBA در کشور ، یک وام دهنده تجاری بود. پیش از آن وی یک شرکت کننده اعتبار تجاری برای CrossFirst Bank بود ، که شخصاً مسئولیت تحریر بیش از 125 میلیون دلار در وام های C& I و CRE در صنایع مختلف را بر عهده داشت.




:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: